Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Sylwia Lewandowska
Pl. Józefa Piłsudskiego 4 ,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-47-00/23 657-35-35,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dni i godziny przyjęć interesantów
  • wtorek, w godz. 10.30 - 15.30
  • czwartek, w godz. 10.30 - 15.30
Mieszkańcy powiatu żuromińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
  • by uzyskać pomoc OSOBIŚCIE:

przyjdź do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Żurominie przy Placu Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin w godzinach pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
• we wtorki i czwartki: od godz. 10.30 do godz. 15.30,

W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.

W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (23) 65 74 700 lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).

  • Aby uzyskać pomoc TELEFONICZNIE:

zadzwoń pod numer (23) 65 74 700 w. 27
we wtorek lub czwartek: od godz. 10.30 do godz. 15.30.

  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji:

  • wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą  (art. 22 [1] kodeksu cywilnego)
  • wyłącznie mieszkańcom powiatu żuromińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl

pdfklauzula_informacyjna_rodo_prk.pdf136.42 KB

algorytm

Aktualności powiatowego rzecznika konsumentów

Jak przenieść numer telefonu do nowego operatora? [video]

Opublikowano .

Grudzień i styczeń na rynku telekomunikacyjnym to tradycyjnie czas świątecznych promocji i nowych ofert. Jest to także okres kiedy często przenosimy numer telefoniczny do nowego operatora. Krok po kroku przedstawiamy jak przenieść numer do nowego operatora.

Prawo telekomunikacyjne umożliwia Abonentom zmianę operatora telefonii stacjonarnej lub komórkowej z jednoczesnym zachowaniem dotychczasowego numeru telefonu.

Z roku na rok z możliwości przeniesienia numeru do sieci innego operatora korzysta coraz więcej osób.

W 2012 roku numer telefonu do nowego operatora przeniosło niemal 1 mln 250 tys. abonentów (dane z raportu UKE: Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2012 roku s. 33)

Co należy zrobić, aby zmienić swojego operatora na innego i jednocześnie zachować dotychczasowy  numer?

Targi Wiedzy Konsumenckiej

Opublikowano .

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Praw Konsumenta serdecznie zaprasza na Targi Wiedzy Konsumenckiej. Odbędą się one w najbliższą sobotę 16 marca od godz. 12 w CH Wola Park w Warszawie. Jest to wydarzenie kierowane przede wszystkim do konsumentów, którzy podczas Targów będą mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami instytucji i organizacji zajmujących się ochroną ich praw i interesów.

Jednocześnie wydajemy praktyczny mini-przewodnik dla konsumentów, który warto mieć zawsze po ręką, aby wiedzieć, dokąd udać się po pomoc w razie ewentualnych problemów. Mini-przewodnik jest dostępny do pobrania z naszej strony: pomoc.konsumenci.org

Targi Wiedzy Konsumenckiej_2013_informacja prasowa.pdf Targi Wiedzy Konsumenckiej_2013_informacja prasowa.pdf (112.52 KB) 

Zaproszenie na Targi Wiedzy Konsumenckiej.pdf Zaproszenie na Targi Wiedzy Konsumenckiej.pdf (798.18 KB)