Dane ze stacji meteorologicznej w Zielonej

meteo

Inwestycje Powiatu Żuromińskiego

Ulotka1

Ulotka2

Usprawnienie funkcjonowania Wydziału Komunikacji i Transportu

14 czerwca 2021 r. w Wydziale Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa zaczął funkcjonować system wspomagający zarządzanie obsługą klienta na rejestracji pojazdów, zwany w skrócie „systemem kolejkowym”.

System ten obsługuje dwie kolejki tematyczne, a mianowicie „Rejestrację pojazdów” i „Inne sprawy dotyczące pojazdów”. Obowiązują dzienne limity na bilety z numerkami do każdej z kolejek dostosowywane do liczby aktywnych w danym czasie stanowisk obsługi. Bilety można pobierać już od godz. 7:30.

Aby załatwić sprawy związane z rejestracją pojazdu nie ma potrzeby rezerwowania kolejki do biletomatu przed godz. 7.30.

Jednocześnie informujemy, że system kolejkowy, skrócił czas oczekiwania na załatwienie sprawy w tutejszym Wydziale.

20210914 125138

Dodatkowo od października bieżącego roku funkcjonuje w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Żurominie, system powiadamiania klientów o gotowym do odbioru dowodzie rejestracyjnym lub prawie jazdy. Każdy klient podając swój numer telefonu komórkowego otrzyma SMS, że jego dowód rejestracyjny lub prawo jazdy jest gotowe do odbioru.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Sylwia Lewandowska
Pl. Józefa Piłsudskiego 4 ,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-47-00/23 657-35-35,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dni i godziny przyjęć interesantów
  • wtorek, w godz. 10.30 - 15.30
  • czwartek, w godz. 10.30 - 15.30

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Żurominie udziela porad i informacji:

  • wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą  (art. 22 [1] kodeksu cywilnego)
  • wyłącznie mieszkańcom powiatu żuromińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl
Mieszkańcy powiatu żuromińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
  • by uzyskać pomoc OSOBIŚCIE:

przyjdź do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Żurominie przy Placu Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin w godzinach pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
we wtorki i czwartki: od godz. 10.30 do godz. 15.30.

UWAGA: z związku z występującym stanem epidemicznym porady udzielane są WYŁĄCZNIE PO WCZEŚNIEJSZYM TELEFONICZNYM USTALENIU TERMINU. 

W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.

W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (23) 65 74 700 W. 27 (we wtorek lub czwartek: od godz. 10.30 do godz. 15.30) lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku kontaktu poprzez e-mail konsument każdorazowo zobowiązany jest podać swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz informację o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO zamieszczoną na stronie: https://zuromin-powiat.pl/prawa-konsumenta

Ważne: Wiadomości e-mail nie zawierające powyższych informacji pozostaną bez odpowiedzi.

Zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).

  • by uzyskać pomoc TELEFONICZNIE:

zadzwoń pod numer (23) 65 74 700 w. 27 we wtorek lub czwartek: od godz. 10.30 do godz. 15.30.


Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.

pdfklauzula_informacyjna_rodo_prk.pdf136.42 KB

algorytm

Aktualności powiatowego rzecznika konsumentów

Pozew grupowy przeciwko TU GENERALI

Opublikowano .

W dniu 30 czerwca 2015 r. Sąd Okręgowy w Warszawie zamieścił w Gazecie Wyborczej ogłoszenie o wszczęciu postępowania grupowego o zapłatę przeciwko Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Reprezentantem grupy i powodem w tym postępowaniu jest pan Michał Wałachowski – Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Powiecie Pruszkowskim, który udzielił pełnomocnictwa do prowadzenia tej sprawy radcom prawnym z kancelarii Lengiewicz Wrońska Berezowska i Wspólnicy. Postępowanie dotyczy zwrotu tak zwanych opłat likwidacyjnych (opłat za wykup) pobranych przez Generali od konsumentów w związku z rozwiązaniem umów ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym.

Ostateczny termin na przystąpienie do postępowania zbiorowego przeciwko GENERALI upływa w dniu 30 lipca 2015 r.

Więcej informacji na temat pozwu mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej kancelarii: www.pz.lwb.com.pl lub www.lwb.com.pl.

Magdalena Wrońska LWB | Wspólnik / Partner
LWB LENGIEWICZ WROŃSKA BEREZOWSKA I WSPÓLNICY
Kancelaria Prawnicza s.c.
ul. Krakowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa

2015 06_30_ogloszenie

e-max.it: your social media marketing partner